Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou. – Vlasta HOŘKÁ
Vlasta HOŘKÁ
Bakalářská práce
Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou.
Reflection of phases of interviews with preschool and younger school children, during the creative art activities with ceramic clay.
Anotace:
V úvodu této bakalářské práce autorka osvětlí pohnutky výběru svého tématu, které se věnuje přínosu podpory tvořivosti v průběhu rozhovorů s dětmi, prostřednictvím keramické hlíny, jako součásti růstu osobnosti a přípravy na školu, především u předškolních dětí. V teoretické části se nejprve dotkne vývojových teorií dětí předškolního a mladšího školního věku, poté poukáže na specifika předškolního …víceAbstract:
The author will first introduce the reason she had chosen her topic, which is focused on using clay as the mean of promoting creativity while interviewing children, this is to help personality growth and preparation to enter school in preschool children. In the theoretical part the author will touch on some developmental theories of preschool and younger school-age children, followed by pointing out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014
Zveřejnit od: 17. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Vaněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOŘKÁ, Vlasta. \textit{Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ry66t2/.
Jak správně citovat práci
HOŘKÁ, Vlasta. Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou.. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Relaxace s imaginačními cvičeními jako prostředek k otevření komunikace s dětmi se speciálními potřebami
Alžběta Muroňová -
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
Lucie Žďárská -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybraných mateřských školách v Ústeckém kraji
Kateřina JURAŠÍKOVÁ -
Komunikace učitele mateřské školy s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Adéla Krampotová -
Komunikace rodičů s dětmi na téma úmrtí druhého z rodičů
Dominika Červená
Název
Vložil
Vloženo
Práva