Analýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinace – Lukáš ZRZAVÝ
Lukáš ZRZAVÝ
Bakalářská práce
Analýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinace
The Analysis of Communication Tools in Destination Marketing
Anotace:
Práce se zabývá analýzou komunikačních nástrojů destinace. Moderní komunikační prostředky umožňují lokálním firmám či destinacím nové způsoby komunikace, které jsou využívány jen zřídka. Hlavního cíle bylo dosaženo za pomocí obsahové analýzy webových stránek a pozorováním chování návštěvníků na webu pomocí oční kamery, které bylo doplněno o strukturované rozhovory s účastníky experimentu. Tištěné materiály …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of communication tools destination. Modern means of communication give local authorities and businesses great opportunities that are little used. The main goal has been achieved by observing the behaviour of the visitors on the website using the assistance camera "eye-tracker", in-depth interview and the summary analysis. Also printed materials was evaluated by these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZRZAVÝ, Lukáš. Analýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinace. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Andrea Truněčková -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikace destinace Liberecký kraj
Aneta Součková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace Lomnice nad Popelkou a okolí
Ondřej Hink
Název
Vložil
Vloženo
Práva