Presenting Grammar in English Lessons – Bc. Marek BALÍN
Bc. Marek BALÍN
Master's thesis
Presenting Grammar in English Lessons
Presenting Grammar in English Lessons
Abstract:
The thesis deals with the presentation of grammar in English lessons. Theoretical background mentions possible approaches/methods that can be used when introducing new grammar and the position of grammar within the process of studying foreign language. Attention is paid to the students of lower-secondary schools. The research was focused on the effectiveness of the guided-discovery approach. The experiment …viacAbstract:
Diplomová práce se zabývá prezentací gramatiky při výuce anglického jazyka. Teoretická část práce pojednává o různých možných přístupech při výkladu nového gramatického jevu a pozici gramatiky v procesu výuky cizího jazyka. Důraz je kladen na žáky druhého stupně ZŠ. Praktickou část tvoří výzkum, při němž byla zkoumána efektivita guided-discovery přístupu při výkladu nové látky. Výzkum probíhal v devátých …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALÍN, Marek. Presenting Grammar in English Lessons. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Kreativní aktivity jako motivační prvek při výuce anglického jazyka
Nikola JANČIOVÁ -
PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Lenka MIARKOVÁ -
The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames
Adam Král -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role učitele při řešení krizového chování žáků
Pavlína Kubitová