Získávání zákazníků v e-commerce: Využití metod data mining – Pavel MATIČKA
Pavel MATIČKA
Bakalářská práce
Získávání zákazníků v e-commerce: Využití metod data mining
Customer Targeting in E-Commerce: A Machine Learning Approach
Anotace:
Mnoho společností si uchovává data o svých zákaznících a následně se s nimi snaží pracovat. Hlavním cílem této práce je analýza databáze uživatelů, která byla poskytnuta od providera telekomunikačních služeb. Tato databáze obsahuje rozsáhlé množství dat o zákaznících společnosti a to například pohlaví, věk, geografický původ, pořízenou službu a další užitečné informace. Na databázi jsou následně aplikované …víceAbstract:
Most companies keep records of their visitors and then they are trying to turn them into customers. The main goal of this thesis is an analysis of a user database from one of an internet provider. This database contains extensive amount of data about visitors of internet websites, such as website browsing behaviour, geographic location and other important information. Different methods of data mining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATIČKA, Pavel. Získávání zákazníků v e-commerce: Využití metod data mining. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Sale analysis of e-commerce websites using data mining techniques and Power BI tool for reporting
NOOSHIN ASSADI KARAM -
Data mining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů
Jakub Hořák -
Data mining v elektronickém obchodování
Radka Nepejchalová -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Klára Juříčková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Analýza preferencí zákazníků
Jana Smejkalová -
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Hana Dropová
Název
Vložil
Vloženo
Práva