Emoční inteligence soudobých pedagogů – Bc. Denisa JUREČKOVÁ
Bc. Denisa JUREČKOVÁ
Diplomová práce
Emoční inteligence soudobých pedagogů
Emotional intelligence of contemporary educationalists
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou emoční inteligence a zejména její významností v učitelské profesi. V teoretické části se jednak věnuji sumarizaci hlavních myšlenek klíčových průkopníků v oblasti emoční inteligence, tak jejími jednotlivými pojetími i způsoby jejího měření. Následně představuji celou řadu faktorů, které na fenomén emoční inteligence mají zřejmý vliv, z nichž se podrobněji …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of emotional intelligence and especially its importace in the teaching profession. In the theoretical part, I summarize the main ideas of key pioneers in the field of emotional intelligence, as well as its individual concepts and ways of measuring it. Subsequently, I present a number of factors that have an obvious influence on the phenomenon of emotional intelligence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUREČKOVÁ, Denisa. Emoční inteligence soudobých pedagogů. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních ško / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních
Aneta Lachout -
Emoční inteligence u budoucích a stávajících speciálních pedagogů
Martina MAŇÁKOVÁ -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Radka Vondrušková -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Petra ŠIMPACHOVÁ -
Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika
Andrea Koželová -
Emoční inteligence u pracovníků v IT
Václav Hanke -
Emoční inteligence jako hodnotící kritérium při výběru zaměstnance na pozici učitelky mateřské školy
Naďa PILAŘOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva