Tvorba strategického plánu pro vybraný podnik (Dream Vision Entertainment s.r.o.) – Samba Samoura
Samba Samoura
Bakalářská práce
Tvorba strategického plánu pro vybraný podnik (Dream Vision Entertainment s.r.o.)
MAKING A STRATEGIC PLAN FOR A SELECTED BUSINESS
Anotace:
Bakalářská práce s tématem Strategický plán vybraného podniku je celková strate-gická analýza podniku a návrh vhodného postupu při jeho řízení, tedy takového řízení, které bude efektivní pro jeho dlouhodobý vývoj. Hlavním přínosem této bakalářské práce by mělo být zjištění, jaká konkrétní hudební eventová aktivita je v blízké i vzdálené budoucnosti nejvíce efektivní a progresivní pro naši agenturu …víceAbstract:
Bachelor thesis with the theme The strategic plan of the selected enterprise is an ove-rall strategic analysis of the enterprise and a proposal for an appropriate procedure in its ma-nagement, a management that will be effective for its long-term development. The main benefit of this Bachelor thesis should be to find out what specific music event activity is most effective and progressive for our agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Lukáš Krabec, Ph.D.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Strategické aspekty finanční pozice daného podniku
Jakub Kutlák -
MANAGEMENT SPECIÁLNÍCH GASTRONOMICKÝCH AKCÍ
Edith Vodová -
Strategické řízení podniku se zaměřením na successor management
Matyáš Batěk -
Management rizik jako jeden z nástrojů strategického/taktického řízení v praxi MSP
Pavel Zamulinský -
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
Strategické řízení hotelu se zaměřením na krizový management.
Petra Rudolská -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva