Věra Šímová

Master's thesis

Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku

The marketing strategy of a newly creating sports facility in the district of Karlovy Vary
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nové sportovní zařízení na Karlovarsku. V rámci analýzy nabídky a poptávky po službách sportovních zařízeních a následného srovnání a zjištění mezery na trhu nabídky je vybráno sportovní zařízení, které poptávajícím na Karlovarsku chybí. Nově vznikající podnik má rozšířit technickou infrastrukturu cestovního ruchu, zpříjemnit život domácím …more
Abstract:
The graduation theses is concerned with creating of a marketing strategy for a new establishing sports facility in the district of Karlovy Vary. Thanks to the analysis of demand and supply, it is possible to find a niche of the supply market and a new sports facility that people miss can be found out. The new sports facility should improve and extend the services which are offered to potential customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2010
  • Supervisor: Jana Valentová
  • Reader: Ladislav Dragula

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20268