Věra Šímová

Master's thesis

Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku

The marketing strategy of a newly creating sports facility in the district of Karlovy Vary
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nové sportovní zařízení na Karlovarsku. V rámci analýzy nabídky a poptávky po službách sportovních zařízeních a následného srovnání a zjištění mezery na trhu nabídky je vybráno sportovní zařízení, které poptávajícím na Karlovarsku chybí. Nově vznikající podnik má rozšířit technickou infrastrukturu cestovního ruchu, zpříjemnit život domácím …viac
Abstract:
The graduation theses is concerned with creating of a marketing strategy for a new establishing sports facility in the district of Karlovy Vary. Thanks to the analysis of demand and supply, it is possible to find a niche of the supply market and a new sports facility that people miss can be found out. The new sports facility should improve and extend the services which are offered to potential customers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
  • Vedúci: Jana Valentová
  • Oponent: Ladislav Dragula

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20268