Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku – Věra Šímová
Věra Šímová
Diplomová práce
Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku
The marketing strategy of a newly creating sports facility in the district of Karlovy Vary
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nové sportovní zařízení na Karlovarsku. V rámci analýzy nabídky a poptávky po službách sportovních zařízeních a následného srovnání a zjištění mezery na trhu nabídky je vybráno sportovní zařízení, které poptávajícím na Karlovarsku chybí. Nově vznikající podnik má rozšířit technickou infrastrukturu cestovního ruchu, zpříjemnit život domácím …víceAbstract:
The graduation theses is concerned with creating of a marketing strategy for a new establishing sports facility in the district of Karlovy Vary. Thanks to the analysis of demand and supply, it is possible to find a niche of the supply market and a new sports facility that people miss can be found out. The new sports facility should improve and extend the services which are offered to potential customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Ladislav Dragula
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Alice Turková -
Podnikatelský plán sportovního zařízení - fitness centrum
Luděk Švábenský -
Projekt stavby sportovně-rekreačního zařízení a jeho vliv na okolí
Martina Němcová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková