Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2 – Adéla HORÁKOVÁ
Adéla HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
The broadcast format of Formula 1 World Championship in 2019 on Sport1 and Sport2
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat a charakterizovat formát, ve kterém je vysíláno Mistrovství světa Formule 1 a to konkrétně v roce 2019 na kanálech Sport1 a Sport2. Smyslem je představit živě vysílaný serializovaný sportovní event jako televizní formu se specifickými konstrukčními, stylovými či brandingovými charakteristikami. Tímto způsobem by mělo dojít k legitimizaci sportovního pořadu jako …moreAbstract:
The aim of this thesis is to describe and characterize the format in which the Formula 1 World Championship was broadcasted, specifically in 2019 on the Sport1 and Sport2 channels. The purpose is to present a live serialized sporting event as a television form with specific structural, style or branding characteristics. In this way, a sports program should be legitimized as a type of television content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Adéla. \textit{Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/rzufa9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Adéla. Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
The History and Theory of Drama and Film / Film, Theatre, TV and Radio Studies
Theses on a related topic
-
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
Ivana Parízková -
Branding – Its History and New Challenges
Sergul Boyraz
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights