Egor Nefedov

Bachelor's thesis

Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání

The influence of advertising blindness on the effectiveness of digital advertising campaigns and ways to overcome it
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice reklamní slepoty v prostředí internetové reklamy. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory, které mají největší dopad na eliminaci reklamní slepoty. V teoretické části je uvedeno představení internetové reklamy, dále je představeno shrnutí dosavadních poznatků o fenoménu reklamní slepoty, příčinách jejího vzniku, důsledcích a způsobech jejího překonání …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the issue of advertising blindness in the environment of online advertising. This thesis aims to identify the factors that have the greatest impact on the elimination of advertising blindness. The theoretical aspect presents the introduction of online advertising and a summary of existing knowledge about the phenomenon of advertising blindness. It reveals the causes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2021
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Šárka Tinková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83208