Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání – Egor Nefedov
Egor Nefedov
Bachelor's thesis
Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání
The influence of advertising blindness on the effectiveness of digital advertising campaigns and ways to overcome it
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice reklamní slepoty v prostředí internetové reklamy. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory, které mají největší dopad na eliminaci reklamní slepoty. V teoretické části je uvedeno představení internetové reklamy, dále je představeno shrnutí dosavadních poznatků o fenoménu reklamní slepoty, příčinách jejího vzniku, důsledcích a způsobech jejího překonání …viacAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the issue of advertising blindness in the environment of online advertising. This thesis aims to identify the factors that have the greatest impact on the elimination of advertising blindness. The theoretical aspect presents the introduction of online advertising and a summary of existing knowledge about the phenomenon of advertising blindness. It reveals the causes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Šárka Tinková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování
Tereza Voborská -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Bannerová slepota na internetu v České republice
Zuzana Sochorová -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya