Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle – Simona Zelinková
Simona Zelinková
Bachelor's thesis
Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle
The Process Of Cooperation With Macro Influencery In The Field Of Lifestyle
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na proces spolupráce mezi makro influencerem a jeho klientem. Cílem je analyzovat průběh partnerství a zjistit předpoklady pro náležitou efektivní komunikaci během spolupráce. V teoreticke casti jsou vymezeny zakladni pojmy týkající se influencer marketingu a fungovani Instagramu. Praktická část pojednává …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is influencer marketing on the social network Instagram with a focus on the process of cooperation between the macro influencer and its client. The aim is to analyze the course of the partnership and to find out the preconditions for proper effective communication during the cooperation. The theoretical part defines the basic concepts related to influencer marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELINKOVÁ, Simona. \textit{Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/s0cmbz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zelinková, Simona. Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Marketingová komunikace farmy na sociálním médiu Instagram
Petr Lasík -
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze