Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic – Bc. Martin Heřmanský
Bc. Martin Heřmanský
Diplomová práce
Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic
Integrated Marketing Communications Specifics in Harley-Davidson Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami integrované marketingové komunikace prémiové automotive značky Harley-Davidson v České republice. První kapitola je zaměřena na analýzu marketingového prostředí českého motocyklového trhu s bližším důrazem na tržní segmentaci. Druhá kapitola je věnována životnímu stylu coby fenoménu moderního marketingu a jeho návaznosti na marketingovou komunikaci. Třetí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the Integrated Marketing Communications‘ Specifics of the premium automotive brand Harley-Davidson in the Czech republic. The first chapter focuses on the marketing environment analysis of the Czech motorcycle market with a closer focus on market segmentation. The second chapter is dedicated to the lifestyle as a phenomenon of the modern marketing and its relation to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b6lxf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská