Mgr. Ondřej Nejedlý

Master's thesis

Klamavá reklama

Misleading Advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá právní úpravou klamavé reklamy v ČR. Nejprve je proveden stručný rozbor práva proti nekalé soutěži, jmenovitě problematika vývoje této úpravy u nás, subjektů nekalé soutěže a generální klauzule proti nekalé soutěži. Následuje pojednání o reklamě, potřebě její právní regulace a nástin českého reklamního práva. Jádro práce tvoří rozbor § 45 obchodního zákoníku, otázka harmonizace …viac
Abstract:
In this thesis one legal institute is considered – misleading advertising. The opening parts of the paper deal with introductory discourse about the law against unfair competition and the advertising law in the Czech Republic. In detail are discussed particularly questions of evolution and subjects of this laws and the so-called general clause against unfair competition (section 44 article 2 of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
  • Vedúci: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta