Mgr. Ondřej Nejedlý
Master's thesis
Klamavá reklama
Misleading Advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá právní úpravou klamavé reklamy v ČR. Nejprve je proveden stručný rozbor práva proti nekalé soutěži, jmenovitě problematika vývoje této úpravy u nás, subjektů nekalé soutěže a generální klauzule proti nekalé soutěži. Následuje pojednání o reklamě, potřebě její právní regulace a nástin českého reklamního práva. Jádro práce tvoří rozbor § 45 obchodního zákoníku, otázka harmonizace …viacAbstract:
In this thesis one legal institute is considered – misleading advertising. The opening parts of the paper deal with introductory discourse about the law against unfair competition and the advertising law in the Czech Republic. In detail are discussed particularly questions of evolution and subjects of this laws and the so-called general clause against unfair competition (section 44 article 2 of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m31pv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
- Vedúci: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Barbora Zubaľová -
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Veronika Žáčková -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Klamavá a srovnávací reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Daniel Poráč -
Klamavá reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Josef Berka -
Klamavá reklama a její projevy v životě
Ivana Nevyjelová -
Klamavá reklama na internetu
Juraj Trnovec