Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.) – Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ
Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.)
Analysis of Czech republic´s market and segments of the chosen company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou …víceAbstract:
The target/aim of this bachelor work is the clear description of the segments of the Czech catering market, on which the Czech company AG FOODS Group a.s. could reach its position. This work includes also descriptions of the segments and the view on the methods, on which I came to the results. The work is segmented into several main entities, starting with the theoretical part dealing with the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOURKOVÁ, Petra. \textit{Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/s0vpp1/.
Jak správně citovat práci
JANDOURKOVÁ, Petra. Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Analýza trhu práce v okrese Jindřichův Hradec
Radka Tupá -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
Lucie Zadražilová -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Analýza trhu práce a nezaměstnanosti v okrese Brno-město v letech 2014–2018
Petr Janča -
Struktura mediálního trhu v České republice 2019
Orest Ungrád