Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.)

Analysis of Czech republic´s market and segments of the chosen company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou …more
Abstract:
The target/aim of this bachelor work is the clear description of the segments of the Czech catering market, on which the Czech company AG FOODS Group a.s. could reach its position. This work includes also descriptions of the segments and the view on the methods, on which I came to the results. The work is segmented into several main entities, starting with the theoretical part dealing with the description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 2694

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANDOURKOVÁ, Petra. Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.