Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.) – Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ
Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.)
Analysis of Czech republic´s market and segments of the chosen company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou …moreAbstract:
The target/aim of this bachelor work is the clear description of the segments of the Czech catering market, on which the Czech company AG FOODS Group a.s. could reach its position. This work includes also descriptions of the segments and the view on the methods, on which I came to the results. The work is segmented into several main entities, starting with the theoretical part dealing with the description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
2694
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOURKOVÁ, Petra. \textit{Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/s0vpp1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANDOURKOVÁ, Petra. Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti (AG FOODS Group a.s.). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Analýza trhu práce v okrese Jindřichův Hradec
Radka Tupá -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
Lucie Zadražilová -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Analýza trhu práce a nezaměstnanosti v okrese Brno-město v letech 2014–2018
Petr Janča -
Struktura mediálního trhu v České republice 2019
Orest Ungrád