Bc. Sabrina Pilátová
Master's thesis
Marketingový výzkum vybraného produktu
Marketing research of chosen produkt
Abstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingový výzkum, který se zabývá prodejem potravin a dalšího spotřebního zboží přes internet. Výzkum je zaměřený na spokojenost a preference zákazníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část práce pojednává o významu pojmů „marketing“ a „marketingový výzkum“. Jsou zde podrobně popsány nástroje marketingového výzkumu, možnosti …moreAbstract:
Main theme of this diploma thesis is a marketing research, which deals with online shopping of food and other consumer goods. Research focuses on the satisfaction and the preferences of customers. The thesis is divided into the theoretical and the practical part.Theoretical part of thesis describes terms “marketing” and “marketing research”. Tools of marketing research are described there, as possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou
David Burian -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights