Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků – Bc. Lucie Šinálová
Bc. Lucie Šinálová
Diplomová práce
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
The impact of formative assessment on the learning process
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá formativním hodnocením žáků a jeho vlivem na rozvoj učení. Teoretická část se zaměřuje jak na vymezení školního hodnocení, jeho funkcí a typů, tak i na zavádění formativního hodnocení do školní praxe. V souvislosti s tím se zabývá sebehodnocením žáků a sleduje vliv tohoto hodnocení na motivaci žáků k učení. Empirická část se poté zaměřuje na aplikaci formativního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with formative assessment of pupils and its influence on the learning process. The theoretical part focuses both on the definition of school assessment, its functions and types, and on the introduction of formative evaluation into school practice. In this context, it deals with the self-evaluation of pupils and monitors the impact of this assessment on pupils' motivation to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wvfif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Assessment for learning
Marie Vlková -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Testovací metody pro hodnocení radiačních efektů v přesných analogových a signálově smíšených obvodech pro aplikace v kosmické elektronice
Jiří Hofman -
Systém pro hodnocení kompetencí
Ondřej PEKTOR -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Communication Engagement to Inspire Dialog
Jose Ignacio Nuño Orozco -
Česko-německý strategický dialog a jeho vyhodnocení
Kateřina Eiblová -
Dialog světla a zvuku v performativním umění
Jan Tranta