Situationsanalyse am Biermarkt dargestellt am Beispiel von Sternquell- Bierbrause – Kateřina ŠESTÁKOVÁ
Kateřina ŠESTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Situationsanalyse am Biermarkt dargestellt am Beispiel von Sternquell- Bierbrause
Situation analysis of beer market - beer lemonades of the company Sternquell
Abstract:
The presented work deals with the analysis of the environment in the German beer market based on the information and data of Sternquell Brauerei GmbH and their product Bierbrause. The work also focuses on consumer behaviour. The marketing research has the task of determining whether consumers are interested in extending the production program to another fruity flavour of this lemonade.Abstract:
Práce se zabývá analýzou prostředí na německém pivním trhu založené na informacích a datech firmy Sternquell Brauerei GmbH a jejich produktu Bierbrause. Práce se zaměřuje také na chování spotřebitelů. Provedený marketingový průzkum má za úkol zjistit, zda spotřebitelé mají zájem o rozšíření výrobního programu o další ovocnou příchuť této limonády.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠESTÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Situationsanalyse am Biermarkt dargestellt am Beispiel von Sternquell- Bierbrause}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/s0zgwc/.
Jak správně citovat práci
ŠESTÁKOVÁ, Kateřina. Situationsanalyse am Biermarkt dargestellt am Beispiel von Sternquell- Bierbrause. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Analýza chování spotřebitelů při používání elektronického bankovnictví
Tomáš Purmenský -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Kristina Hálková -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná