Hudba a hudební výchova v kontextu Intuitivní pedagogiky – Gabriela ŠPINAROVÁ
Gabriela ŠPINAROVÁ
Bakalářská práce
Hudba a hudební výchova v kontextu Intuitivní pedagogiky
Music and music education in the context of Intuitive pedagogy.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na základní alternativní směry intuitivní pedagogiky. Především se snaží proniknout do její teorie, jelikož existuje málo pramenů, z kterých lze čerpat informace. Práce chce čtenářům v prvé řadě přiblížit, o jaký typ pedagogiky se jedná a také v jaké souvislosti a kde vznikla, na co se zaměřuje a co je její hlavní myšlenkou. Poslední část se zabývá realizací hudby v kontextu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with basic alternative directions of intuitive pedagogy. Main aim is to understand its theory because of a lack of sources of usefull information. Firstly, this work describes what kind of pedagogy we are dealing with as well as its context and origin. Futhermore, a focus of intuitive pedagogy and its main idea. Last part deals with a process of implementation of Music within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Lena Pulchertová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPINAROVÁ, Gabriela. Hudba a hudební výchova v kontextu Intuitivní pedagogiky. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková -
Alternativní pedagogika Montessori a její implementace v současných mateřských školách
Andrea KOCIÁNOVÁ -
Pedagogika Marie Montessori v současné české škole
Markéta ČIKLOVÁ -
Montessori pedagogika v dnešním pojetí v ČR
Martina JANOVSKÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání: rodičovské motivace
Aneta Sedláčková -
Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole
Duong Thao Bui -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova v japonských hudebních školách po druhé světové válce
Misaki Tanaka
Název
Vložil
Vloženo
Práva