Čtenářská gramotnost žáků 2. stupně základních škol ve městě Dobruška – Mgr. Tereza KRATOCHVILOVÁ
Mgr. Tereza KRATOCHVILOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářská gramotnost žáků 2. stupně základních škol ve městě Dobruška
Reading literacy of pupils at elementary schools in the town of Dobruška
Anotácia:
Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část, které na sebe navazují. V teoretické části jsou vymezeny a objasněny pojmy související se čtenářskou gramotností. Stručně jsou charakterizovány výzkumy čtenářské gramotnosti, žák 2. stupně základní školy, město Dobruška, kde byl proveden vlastní průzkum. V praktické části jsou předloženy vlastní výsledky průzkumu čtenářské gramotnosti žáků 2 …viacAbstract:
The Bachelorś Diplomma Thesis is divided into two parts- the theoretical part and the following practical part. There are definitions connected to reading literacy in the theoretical part. Then there are the international surveys, characterisation of the adolescent pupil and of the town Dobruška where the survey was taken. There are the results of the level of reading literacy at surveyed group of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Vlasta Řeřichová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATOCHVILOVÁ, Tereza. Čtenářská gramotnost žáků 2. stupně základních škol ve městě Dobruška. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ -
Čtenářská gramotnost dětí se zrakovým postižením
Anna REMEŠOVÁ -
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Komunikační kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Michaela Janečková -
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva