The phenomenon of women’s singleness in contemporary Belarusian society – Mgr. Stanislava Yevarouskaya
Mgr. Stanislava Yevarouskaya
Master's thesis
The phenomenon of women’s singleness in contemporary Belarusian society
The phenomenon of women’s singleness in contemporary Belarusian society
Abstract:
In the research, I show how young Belarusian women construct their identities through the dichotomy of marriage/singleness. The identity of the modern woman acts as a cultural structure that is constituted by binary relationships of “being single-being married” codes. I argue that Belarusian women possess a familial type of identity that is fixed by traditional collective representations about marriage …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/befho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: doc. Bernadette Nadya Jaworsky, Ph.D.
- Oponent: M.A. Beatrice Elena Chromková Manea, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Sociology / Cultural Sociology (Eng.)
Práce na příbuzné téma
-
Different Rewrite of the Same Page: A Comparison of the Representations of Collective Memories of 20th Century Trauma in China and the Czech Republic
Runya Qiaoan -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Porovnání bankovní digitální identity a self-sovereign digitální identity
David Karlík -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš