Michaela Burešová

Diplomová práce

Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.

Quality improvement in client feedback process in Ceska sporitelna, a.s.
Anotace:
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol …více
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is the fact that Ceska sporitelna a.s. doesn't succeed in fulfilling of the standard to solve 80 % of client feedback by 24 hours. The goal of this diploma thesis named "Quality improvement in client feedback process in Ceska sporitelna, a.s." is to define problem spaces of the client feedback process which are necessary to improve. At the beginning there is an explanation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Helena Kořánová
  • Oponent: Jitka Jakubcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20890

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management