Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s. – Michaela Burešová
Michaela Burešová
Diplomová práce
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Quality improvement in client feedback process in Ceska sporitelna, a.s.
Anotace:
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is the fact that Ceska sporitelna a.s. doesn't succeed in fulfilling of the standard to solve 80 % of client feedback by 24 hours. The goal of this diploma thesis named "Quality improvement in client feedback process in Ceska sporitelna, a.s." is to define problem spaces of the client feedback process which are necessary to improve. At the beginning there is an explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Helena Kořánová
- Oponent: Jitka Jakubcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20890
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
Aneta Elišková -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zuzana Kodýdková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Patricia Böhmová -
Feedback in Translation Teaching and Learning
Barbora Suchánková -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová