New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation – Bc. Ardita Kasemi
Bc. Ardita Kasemi
Diplomová práce
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v reklamě, které ovlivňují zvolenou společnost. Teoretická část zahrnuje určitou historii, vývoj reklamy a nové trendy a nástroje digitální marketingové a online reklamy. Praktická část se skládá z historie společnosti, jejich poslání a vize. Praktická část se také skládá z marketingové strategie a návrhu nové reklamní kampaně, a to vytvořením nového konceptu …víceAbstract:
This Diploma Thesis deals with the New Trends in Advertising affecting the selected company. The theoretical part comprises some history, the evolution of advertising and the new trends and tools of digital marketing and online advertising. The practical part consists the history of the company, their mission and vision. The practical part also con-sists the marketing strategy and the proposal for …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kasemi, Ardita. New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation . Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová