Vztah učitele a žáka v české škole 21. století – Hana BORDOVSKÁ
Hana BORDOVSKÁ
Master's thesis
Vztah učitele a žáka v české škole 21. století
The relationship between teacher and pupil in the Czech school of the 21st century
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vztahu mezi učitelem a žákem v české škole 21 století. V teoretické části se věnuje vymezení humanistického přístupu ve vzdělávání, charakteristice učitele a žáka 1. stupně základní školy a jejich vzájemnému vztahu. Cílem empirické části práce je zjistit, zda je vztah učitelů 1. stupně základní školy k jejich žákům postaven na uplatňování humanistického přístupu a co konkrétně …moreAbstract:
This thesis deals with a relationship between teacher and pupil at czech school in the 21st century. Theoretical part of this thesis is devoted to specification of humanistic approach in education and characteristic of elementary school`s teacher and pupil and their mutual relationship. The goal in the empirical part of this thesis is to find out whether the attitude of elementary school`s teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BORDOVSKÁ, Hana. Vztah učitele a žáka v české škole 21. století. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století
Kateřina BOŘUCKÁ -
Potenciál spirituality v sociální práci při podpoře klienta v jeho strachu, úzkosti nebo osamělosti ve stáří pohledem V. E. Frankla
Jaroslava Liptáková -
Pedagogická komunikace v předškolním vzdělávání
Katarína MICHALKOVÁ -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Efektivní komunikace učitele v problémových situacích s dětmi v mateřské škole
Lucie MACEJOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání
Veronika ČMIELOVÁ -
Zásady efektivní komunikace v předškolním vzdělávání
Eva CHLUPOVÁ -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová