Deutschunterricht aus der Sicht von Schülern und Schülerinnen an einer ausgewählten Schule an der österreichischen Grenze – Bc. Lucie Suchánková
Bc. Lucie Suchánková
Diplomová práce
Deutschunterricht aus der Sicht von Schülern und Schülerinnen an einer ausgewählten Schule an der österreichischen Grenze
German Language Teaching from the Perspective of Students at a Selected School on the Austrian Border.
Abstract:
The thesis focuses on the perspectives of pupils in a selected secondary school on the teaching of German in the Austrian border region. In the theoretical part, the language policy of the European Union, which emphasizes the promotion of multilingualism and the teaching of foreign languages, is presented. Subsequently, the specific language policy of the Czech Republic is presented. In the following …víceAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání pohledů žáků a žákyň vybrané střední školy na výuku němčiny v rakouském příhraničí. V teoretické části je představena jazyková politika Evropské unie, která klade důraz na podporu mnohojazyčnosti a výuku cizích jazyků. Následně je představena specifická jazyková politika České republiky. V dalších kapitolách je detailně popsán Rámcový vzdělávací program (RVP …víceKlíčová slova
Jazyková politika EU jazyková politika ČR Rámcový vzdělávací program mnohojazyčnost němčina jako druhý cizí jazyk němčina jako jazyk sousedů rakouské pohraničí postoje EU language policy Czech language policy Framework Curriculum multilingualism German as a second foreign language German as a neighbouring language Austrian border region attitudes
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hbqoz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Deutschunterricht aus der Sicht von Schülern und Schülerinnen an einer ausgewählten Schule an der österreichischen Grenze}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/s1hz0l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Využití ICT ve výuce češtiny jako druhého/cizího jazyka
Krištofová Krištofová -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín