Komunikační plán internetového e shopu – Lukáš TUREČEK
Lukáš TUREČEK
Bakalářská práce
Komunikační plán internetového e shopu
Communication plan of internet e shop
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat vhodný komunikační plán pro nově vznikající internetový e-shop zabývající se prodejem dámských módních doplňků. Samotnému komunikačnímu plánu předcházejí analýzy vnějšího prostředí, z nichž jsou čerpány informace pro vypracování objektivního komunikačního plánu. Samotná práce je rozdělena do dvou části, kdy její úvodní část je věnována teorii a její …víceAbstract:
The main objective of this work is to develop an appropriate communication plan for emerging Internet e-shop dedicated to the sale of women's fashion accessories. The actual communication plan precede the analysis of the external environment from which informa-tion is drawn for the development objective of the communication plan. The thesis is di-vided into two parts, the introductory part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUREČEK, Lukáš. Komunikační plán internetového e shopu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový plán vybrané organizace
Michaela Drdová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Komunikační mix zvoleného podniku
Tomáš Doubek