Rozvoj hudebnosti dětí waldorfské školy. Přístup rodičů – Bc. Kristýna Krejsová
Bc. Kristýna Krejsová
Bachelor's thesis
Rozvoj hudebnosti dětí waldorfské školy. Přístup rodičů
Development of musicality of Waldorf school children. Parents‘ approach
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou přístupu rodičů žáků waldorfské školy k rozvoji hudebnosti svých dětí. Jedná se o hudebně sociologický výzkum. První část práce obsahuje teoretická východiska, popisuje pojem hudebnost a uvádí informace o waldorfském směru vzdělávání. Empirická část se zabývá metodou a popisem výzkumu, analýzou získaných dat, přinášejících poznatky o návštěvnosti hudebních produkcí …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of how parents of pupils attending Waldorf School approach the development of their children's musicality. It is a socio-musicological research. The first part of the thesis contains a theoretical basis. It describes the concept of musicality and provides information about Waldorf education. The empirical part deals with the method of the research and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vyg3d/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Musicology
Theses on a related topic
-
The influence of listening to music in English lessons on students' pronunciation
Pavlína Jobánková -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova v japonských hudebních školách po druhé světové válce
Misaki Tanaka -
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra -
Hudební výchova na Základní škole Ilji Hurníka
Magda Krupová -
Receptivní výchova jako problém současné hudební výchovy
Petra Borovičková