Rozvoj hudebnosti dětí waldorfské školy. Přístup rodičů – Bc. Kristýna Krejsová
Bc. Kristýna Krejsová
Bakalářská práce
Rozvoj hudebnosti dětí waldorfské školy. Přístup rodičů
Development of musicality of Waldorf school children. Parents‘ approach
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou přístupu rodičů žáků waldorfské školy k rozvoji hudebnosti svých dětí. Jedná se o hudebně sociologický výzkum. První část práce obsahuje teoretická východiska, popisuje pojem hudebnost a uvádí informace o waldorfském směru vzdělávání. Empirická část se zabývá metodou a popisem výzkumu, analýzou získaných dat, přinášejících poznatky o návštěvnosti hudebních produkcí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of how parents of pupils attending Waldorf School approach the development of their children's musicality. It is a socio-musicological research. The first part of the thesis contains a theoretical basis. It describes the concept of musicality and provides information about Waldorf education. The empirical part deals with the method of the research and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vyg3d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda
Práce na příbuzné téma
-
The influence of listening to music in English lessons on students' pronunciation
Pavlína Jobánková -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova v japonských hudebních školách po druhé světové válce
Misaki Tanaka -
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra -
Hudební výchova na Základní škole Ilji Hurníka
Magda Krupová -
Receptivní výchova jako problém současné hudební výchovy
Petra Borovičková