Využití dataminingu v oblasti hotelnictví – Bc. Štěpán Chalupa
Bc. Štěpán Chalupa
Diplomová práce
Využití dataminingu v oblasti hotelnictví
Datamining in hotel industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem zákaznických hodnocení na spotřebitele a výkonnost hotelu, možností analýzy těchto hodnocení pomocí dataminingových a textminingových nástrojů. V první části této práce je popsán vliv zákaznických hodnocení na spotřebitele a provozovatel hotelu. Analytická část je zaměřena na analýzu zákaznických hodnocení pomocí dataminingového nástroje IBM SPSS Statistics a textminingového …víceAbstract:
This thesis deals with the influence of customer reviews on consumers and the performance of the hotel, with the analysis of these reviews using datamining tools and textmining tools. In the first part of this paper is described the influence of customer reviews on consumers and hotels. Analytical part is focused on analyzing customer reviews using datamining tool IBM SPSS Statistics and textmining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10522/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALUPA, Štěpán. \textit{Využití dataminingu v oblasti hotelnictví}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/s1nuid/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Volební geografie Libereckého kraje 1992–2010: analýza voličského chování z pohledu explorační prostorové analýzy dat (ESDA)
Pavel Maškarinec -
Explorační geografická analýza zdravotních dat a jejich kartografická prezentace
Radim Štampach -
Explorační analýza heterogenních neuroinformatických dat
Laura Shala -
Analýza reálných dat maloobchodu
Tra My Nguyenová -
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Hana Bělík -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ