Psychometrické vlastnosti kvalitativního hodnocení manuálních dovedností v testu MABC-2 pro 7 -10 leté děti – Dominika PECHOVÁ
Dominika PECHOVÁ
Diplomová práce
Psychometrické vlastnosti kvalitativního hodnocení manuálních dovedností v testu MABC-2 pro 7 -10 leté děti
Psychometric properties of qualitative assessment of manual dexterity in the MABC-2 test for children aged 7 to 10 years
Anotace:
Standardizované hodnocení vývoje motorické způsobilosti dětí školního věku není v České republice dostatečně vyřešeno. V roce 2014 byla vydána česká verze Testu motoriky pro děti MABC-2, který je určen odborníkům v edukační, psychologické a fyzioterapeutické praxi pro hodnocení motorické způsobilosti. Dosud však nejsou známy psychometrické vlastnosti kvalitativní části tohoto testu. Kvalitativní hodnocení …víceAbstract:
The standardized assessment of the manual dexterity development in the school-aged children is not addressed properly in the Czech Republic. In 2014 the Czech version of the MABC-2 manual dexterity test for children was published; it is determined for the experts working in the educational, psychological, and physiotherapeutic practice who need to assess manual skills. However, the psychometric properties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Rudolf Psotta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHOVÁ, Dominika. \textit{Psychometrické vlastnosti kvalitativního hodnocení manuálních dovedností v testu MABC-2 pro 7 -10 leté děti}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/s1omqo/.
Jak správně citovat práci
PECHOVÁ, Dominika. Psychometrické vlastnosti kvalitativního hodnocení manuálních dovedností v testu MABC-2 pro 7 -10 leté děti . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Fyzioterapie
Práce na příbuzné téma
-
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Porovnání typicky se vyvíjejících dětí a dětí s vývojovou poruchou koordinace z pohledu dynamiky chůze
Anna ULIČNÁ -
POSOUZENÍ ROZDÍLŮ V HRUBÉ MOTORICE MEZI NORMÁLNĚ VYVÍJEJÍCÍMI SE DĚTMI A DĚTMI S PORUCHAMI VÝVOJOVÉ KOORDINACE
Anežka KYVÍŘOVÁ -
Pohybová intervence u dětí s rizikem vývojové poruchy koordinace
Andrea MRVOVÁ -
Komparace stupně motorického vývoje u dětí s poruchami koordinace a reflexe jejich rodičů
Tereza PAJMOVÁ -
Hodnocení motorické koordinace ve vztahu k provádění aktivit denního života
Michal PAVEL -
Hodnocení úrovně motoriky dětí mladšího školního věku s mentálním postižením testovou baterií MABC-2 v Českých Budějovicích
Martin ŠEJNOHA -
Reliabilita a validita systému kvalitativního pozorování pohybového výkonu 3 - 6letých dětí v Testu motoriky pro děti MABC - 2
Barbora PETROVICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva