Využití komunikačních nástrojů ve veřejné diplomacii – Velvyslanectví USA v České republice – Štěpán Uhlík
Štěpán Uhlík
Bakalářská práce
Využití komunikačních nástrojů ve veřejné diplomacii – Velvyslanectví USA v České republice
Public diplomacy communication instruments application – U.S. Embassy in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnocení všeobecné komunikace mezi Velvyslanectvím USA a českou veřejností. Práce se přednostně zaměřuje na problematiku komunikace obsahu na sociálních sítích a webových stránkách, jehož náplň tvoří aktivity zastupitelského úřadu USA. Byla provedena obsahová analýza zveřejněných tiskových zpráv a příspěvků na sociálních sítích, která umožnila identifikovat …víceAbstract:
The primary objective of this bachelor thesis is to assess the overall communication between the U.S. Embassy and the Czech public, with a particular focus on the communication of content on social media platforms and websites representing the U.S. diplomatic office. The research methodology involved analyzing the content of press releases and social media posts, which enabled the identification of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Pavel Pánek, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHLÍK, Štěpán. \textit{Využití komunikačních nástrojů ve veřejné diplomacii – Velvyslanectví USA v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/s29jpa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Právo v public relations
Lucie Krausová -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl
Název
Vložil
Vloženo
Práva