Komunikačně situační slovník pro dítě s vysoce funkčním autismem – Jiřina JANČÍKOVÁ
Jiřina JANČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikačně situační slovník pro dítě s vysoce funkčním autismem
Communication and situation vocabulary for children with high function autism
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikačně-situační slovník pro vysoce funkčního autistického chlapce. V teoretické části se zabýváme autismem, jeho definicemi, terminologií, klasifikací, etiologií a symptomatologií, která slouží pro lepší orientaci v poruchách autistického spektra. Další kapitola je zaměřena na diagnostiku autismu, která se díky vývoji nových metod zlepšila. V poslední teoretické …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on communication and situation vocabulary for high functioned autism boy. The theoretical part deals with autism, its definition, terminology, classification, etiology and symptomatology, which serves for better orientation in autism spectrum disorders. Next chapter is focused on the diagnosis of autism, which improved thanks to development of new methods. In last theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alena Říhová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANČÍKOVÁ, Jiřina. Komunikačně situační slovník pro dítě s vysoce funkčním autismem. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Lenka Černohousová
Název
Vložil
Vloženo
Práva