Marketingová komunikační strategie Zlínských novin – Mgr. Dana PODHAJSKÁ
Mgr. Dana PODHAJSKÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie Zlínských novin
The Zlin Newspaper´s marketing communication strategy
Anotace:
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež …víceAbstract:
This work deals with the marketing communication strategy of the regional daily newspaper Zlínské noviny towards it` s target group, readers. It is devided into three parts {--} the theoretical, the analytic and the project part. First part defines the basic theoretical ressources that links the whole theme. The analytic part affects the inner fuctioning of the newspaper. Showes and explains the fundamental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
2785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODHAJSKÁ, Dana. Marketingová komunikační strategie Zlínských novin. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Komunikační strategie a spolupráce tiskových mluvčích IZS a orgánů krizového řízení s médii
Adam Argaláč -
Strategie vůči Turecku: doporučení pro americkou zahraniční politiku na základě srovnání přístupů prezidentů Obamy a Trumpa
David Uvira -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
Klára Portešová