Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh. – Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Master's thesis
Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.
Project management application during festive season in Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je popis momentální situace hotelu Sheraton Grand na základě vypracovaných analýz a vytvoření ideálního plánu pro slavnostní večeři v tomto hotelu během Vánočních svátků pro rok 2010. Proto se teoretická část zabývá projektovým řízením se specifikací na organizaci událostí. Jsou zde použity a vypracovány analýzy jako PEST, SWOT nebo Porterova analýza pěti sil, společně …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to describe current situation of the Sheraton Grand ho-tel on the basis of analysis and to propose ideal plan for Christmas dinner party in 2010. Therefore the theoretical part defines project management and event management specifics. PEST, SWOT and Porter{\crq}s five forces analysis are formulated here along with specific analysis used in hotel and unstructured …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15374
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. \textit{Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/s2e93t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Metoda Barbary Lister-Sink a její přínos při výuce na ZUŠ
Adéla Černíková