Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh. – Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Master's thesis
Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.
Project management application during festive season in Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je popis momentální situace hotelu Sheraton Grand na základě vypracovaných analýz a vytvoření ideálního plánu pro slavnostní večeři v tomto hotelu během Vánočních svátků pro rok 2010. Proto se teoretická část zabývá projektovým řízením se specifikací na organizaci událostí. Jsou zde použity a vypracovány analýzy jako PEST, SWOT nebo Porterova analýza pěti sil, společně …viacAbstract:
The main objective of this thesis is to describe current situation of the Sheraton Grand ho-tel on the basis of analysis and to propose ideal plan for Christmas dinner party in 2010. Therefore the theoretical part defines project management and event management specifics. PEST, SWOT and Porter{\crq}s five forces analysis are formulated here along with specific analysis used in hotel and unstructured …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. \textit{Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/s2e93t/.
Jak správně citovat práci
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Metoda Barbary Lister-Sink a její přínos při výuce na ZUŠ
Adéla Černíková