Marketingová komunikace ve firmě MEGACORP - Plus, s.r.o. – Jakub NEŘÁD
Jakub NEŘÁD
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve firmě MEGACORP - Plus, s.r.o.
Marketing Communication of MEGACORP - Plus Ltd. Company
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace firmy MEGACORP ? Plus, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část popisuje marketingovou komunikaci a metody analýz, použitých v druhé části. Druhá obsahuje popis společnosti, analýzu současného stavu za pomocí SWOT analýzy, SPACE matice, QSPM matice a BCG matice a návrh marketingové komunikace za účelem zlepšení současné …viacAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is marketing communication of the MEGACORP ? Plus Ltd. Company. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first part describes marketing communication and methods used for its analysis in the following second part. The second part includes a description of the company, an analysis of the current state through the SWOT analysis, SPACE matrix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zverejniť od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEŘÁD, Jakub. Marketingová komunikace ve firmě MEGACORP - Plus, s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev