Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy – Kateřina FARTÁKOVÁ
Kateřina FARTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy
The achievement motivation in English lessons of pupils with special education needs at 1st and 2nd grade of elementary school
Abstract:
Tématem bakalářské práce je "Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy". Cílem práce je prozkoumat a porovnat rozdíly ve výkonové motivaci v hodinách anglického jazyka mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a na 2. stupni základní školy. Teoretická část představuje východiska pro empirickou část práce …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis is a "School achievement motivation in English language lessons in pupils with special educational needs in a primary and a lower secondary school". The aim of the thesis is to investigate and compare the differences in school achievement motivation in English language lessons between pupils with special educational needs in a primary and a lower secondary school. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslava Jelínková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FARTÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/s30n96/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FARTÁKOVÁ, Kateřina. Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Školní výkonová motivace žáků na standardních a waldorfských školách
Anna Šilarová