Porovnání turistických portálů Prahy a Moskvy – Bc. Karolína Konyariková
Bc. Karolína Konyariková
Bakalářská práce
Porovnání turistických portálů Prahy a Moskvy
Comparison of Tourism Portals of Prague and Moscow
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním turistických portálů destinací Praha a Moskva. Teoretická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly, ve kterých je objasněn pojem cestovní ruch a internet. Praktická část porovnává webové portály z různých hledisek - využití internetového marketingu, obsah úvodních stránek, náležitosti pro obsah, funkčnost.Abstract:
This bachelor thesis deals with comparison of tourist portals of Prague and Moscow. The theoretical part is divided into two main chapters, which clarifies the concept of tourism and internet. Practical part compares web portals from different perspectives - the use of online marketing and the particulars of the content and functionality of websites.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nranz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Berger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy -
Webové stránky 5* hotelů v Praze a Moskvě: komparativní analýza
Albina Kupaeva -
Městská hromadná doprava v Praze a Moskvě (vytvoření glosáře)
Denisa JANOŠÍKOVÁ -
Parkovací systémy Prahy a Moskvy
Anton Fedorovskiy -
Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza
Veronika Shepelenko -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova