Bc. Veronika Semirádová
Bakalářská práce
Obchodní řetězce
Retail Chains
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodních řetězců. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů obchodní teorie, popis jednotlivých potravinových obchodních řetězců v České republice a jejich marketingovou komunikaci, která je zaměřená především na reklamu a image. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření věnovanému vlivu obchodních řetězců na spotřebitelské …víceAbstract:
Bachelor´s thesis deal with the issue of retail chains. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts of trade theory, description of the food retail chains in the Czech Republic and their marketing communication, which is especially focused on advertising and image. The practical part is devoted to the evaluation of questionnaire research devoted to influence of retail chains on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. David Brebera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Semirádová, Veronika. Obchodní řetězce. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Nikola Vitíková -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Reklama a její vliv na dospívající
Jana Hvězdová -
Reklama na alkohol a její působení na děti a adolescenty
Eva Weisová -
Spotřebitelé a nevyžádaná reklama
Pavlína Vavříčková -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk -
Klamavá reklama a její etické aspekty
Jiři Valeš