Podmínky omluvy v krizové komunikaci podniku – Viktor Hřib
Viktor Hřib
Bakalářská práce
Podmínky omluvy v krizové komunikaci podniku
Apology Conditions in a Crisis Communication of a Company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Podmínky omluvy v krizové komunikaci podniku“ je analýza apologií v rámci krizové komunikace podniku. Společnosti, kterých tato práce týká, jsou Boeing a Disney. V první části jsou představeny aspekty podnikové krize a kritéria, prostřednictvím kterých jsou jednotlivé omluvy hodnoceny. V druhé části popisuji jednotlivé situace, jejich okolnosti a uplatňuji na ně kritéria …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis „Apology conditions in a crisis communication of a company is to analyse apologia within corporate crisis communication. Companies surveyed will be The Boeing Company and The Walt Disney Company. The first part introduces the aspects of a corporate crisis and the criteria which will be used for surveying the apologia. The next part describes each situation and its occurrences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r3xvy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková