Ing. Pavel STŘÍŽ

Doctoral thesis

Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently

Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently
Anotácia:
Tato disertační práce se zabývá a analyzuje dotazníkové šetření srovnávající znalosti studentů naší fakulty s průměrem v České republice a v Evropské unii. Výsledky jsou varující. Tuto situaci zlepšuji nabídkou nových studijních materiálů fakultním kurzům. Hlavními cíli práce je sběr a řešení obtížných problémů, které přinesl život praxe. Vedlejším efektem je, že univerzita a fakulta budou lépe známy …viac
Abstract:
This doctoral dissertation deals with and analyses a questionnaire comparing knowledge of the faculty students with an average knowledge in the Czech Republic and in the European Union. The results are alarming. I am improving this situation by providing new study materials for the faculty courses. Therefore the key objectives are to collect and solve difficult problems which arose in practical life …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2007
Identifikátor: 6998

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 4. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STŘÍŽ, Pavel. Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently. Zlín, 2007. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 02. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe