Firemní design krajských a okresních měst ČR – Jakub Havlíček
Jakub Havlíček
Diplomová práce
Firemní design krajských a okresních měst ČR
Corporate Design of Regional and District Towns in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zanalyzování postoje krajských a okresních měst ČR ke své vizuální identitě. Zabývá se především manažerskými rozhodnutími, která města volila při tvorbě a implementaci vizuální identity. Vedle fakt spojených s vizuální identitou jako komplexním systémem tato práce vyhodnocuje i přístup měst k jednotlivým konstantám vizuální identity. Zvolenou metodou zde bylo dotazníkové …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of Czech regional and district capitals attitude of their visual identity. It deals especially with management decisions which had been chosen by capitals in the phase of creation and implementation of the visual identity. Next to the facts connected with visual identity as with a complex system, this thesis evaluates also an approach of the capitals to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Veronika Zelená
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45505
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl