Změna corporate design ve společnosti ZELENKA – Bc. Blanka KOZÁKOVÁ
Bc. Blanka KOZÁKOVÁ
Diplomová práce
Změna corporate design ve společnosti ZELENKA
The change of corporate design in ZELENKA company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu změny corporate design ve společnosti ZELENKA. V mé práci je nejdříve zpracována literární rešerše vztahující se k této problematice. Následně je zde analyzován aktuální stav corporate design ve společnosti a na základě výsledků analýzy je vypracován projekt změny corporate design, který je podroben nákladové a rizikové analýze. Na závěr je zhodnocen …víceAbstract:
The aim of this thesis is to formulate a project of change of corporate design in ZELENKA company. The first thing which is formulated in my work is a bibliographic search which refer to this problems. Consequently, a current state of corporate design in company is analyzed and in the result of the analysis is formulated a project of change of corporate design, which is put through a cost and risk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
- Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Blanka. Změna corporate design ve společnosti ZELENKA. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate Identity strednej firmy s praktickou aplikáciou pre architektonickú spoločnosť
Daniel Seman