Změna corporate design ve společnosti ZELENKA – Bc. Blanka KOZÁKOVÁ
Bc. Blanka KOZÁKOVÁ
Master's thesis
Změna corporate design ve společnosti ZELENKA
The change of corporate design in ZELENKA company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu změny corporate design ve společnosti ZELENKA. V mé práci je nejdříve zpracována literární rešerše vztahující se k této problematice. Následně je zde analyzován aktuální stav corporate design ve společnosti a na základě výsledků analýzy je vypracován projekt změny corporate design, který je podroben nákladové a rizikové analýze. Na závěr je zhodnocen …moreAbstract:
The aim of this thesis is to formulate a project of change of corporate design in ZELENKA company. The first thing which is formulated in my work is a bibliographic search which refer to this problems. Consequently, a current state of corporate design in company is analyzed and in the result of the analysis is formulated a project of change of corporate design, which is put through a cost and risk …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5982
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZÁKOVÁ, Blanka. Změna corporate design ve společnosti ZELENKA. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík