Změna corporate design ve společnosti ZELENKA – Bc. Blanka KOZÁKOVÁ
Bc. Blanka KOZÁKOVÁ
Master's thesis
Změna corporate design ve společnosti ZELENKA
The change of corporate design in ZELENKA company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vypracování projektu změny corporate design ve společnosti ZELENKA. V mé práci je nejdříve zpracována literární rešerše vztahující se k této problematice. Následně je zde analyzován aktuální stav corporate design ve společnosti a na základě výsledků analýzy je vypracován projekt změny corporate design, který je podroben nákladové a rizikové analýze. Na závěr je zhodnocen …viacAbstract:
The aim of this thesis is to formulate a project of change of corporate design in ZELENKA company. The first thing which is formulated in my work is a bibliographic search which refer to this problems. Consequently, a current state of corporate design in company is analyzed and in the result of the analysis is formulated a project of change of corporate design, which is put through a cost and risk …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Blanka. Změna corporate design ve společnosti ZELENKA. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík