Tomáš Kotas
Diplomová práce
Vizuální koncepce filmu
Visual Conception of Motion Picture
Anotace:
Kameramanovy schopnosti se skládají z mnoha vrstev. Od uměleckých a ideologických, až po řemeslné a taktické. Rozhodl jsem se zkoumat jednu z těchto schopností, která se mi zdála být jednou z nejabstraktnějších. Vizuální koncepce a styl je velice individuální a zajímalo by mě, jestli existují průsečíky, které by mohli sloužit tvůrcům v jejich začátcích a tím zkrátit jejich tápání.Téma této diplomové …víceAbstract:
Cinematographer skills are made out of many layers. From the creative and ideological to the craftsman and tactical skills. I decided to go and explore one of those skills that seemed very abstract to me and I wanted to find its core. Visual conception appears to be very individual for each creative and I wondered if they're any spots where the paths of the cinematographer's view on visual conception …víceKlíčová slova
rozhovory (text)Klíčová slova
vizuální koncepceKlíčová slova
kameramaniKlíčová slova
práce kameramana
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2022
- Vedoucí: Petra DOMINKOVÁ
- Oponent: Marek JÍCHA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 1. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros